6/13/2010

FROM THE SEA TO HELSINKI 10!



Heissan! Pahoittelen postausvajautta, mutta bloggaaminen ei ole oikein maistunut nyt muutamaan päivään... Mulla on vaan tämmöne vaihe! Tai mulla on näitä useinki mutta en aina ilmoita niistä :DDD Uskon kyllä että tää on enemmän sitä... Että kun oon menossa sinne Lontooseen kohta, niin odotan sitä matkaa niin paljon että ei oikein mikään muu innosta! Anyways, ihmettelitte varmaan mikä toi paatti tossa ylhäällä oli?? No sehän on NRJ:n risteilyvene! Eli tarkemmin ottaen siis kävästiin tuolla NRJ AT SEA- tapahtumassa! ->

Mukana olivat tietty ketkäs muutkaan kuin kaksi ihanaa tyttöä...

Siskokset Christell ja Cheryll! Ja mä oon se kolmas siskos! (<-eiku oikeesti!)

Mentiin tonne suht aikasin koska ensinäkin oli tosi huono sää ja kylmä! Ja toiseksi haluttiin myös käydä Helsinki 10 järjestämässä tapahtumassa... Ja kolmanneksi pelättii et hukutaa!!! - Joten ihan vain kävästiin tuolla pyörähtää ja lähdettiin just ennen kun toi vene lähti matkaan! Ehhei! Ei vielä lähdetty... Pitihän noi herkulliset alkudrinkit maistella! Tai no niis oli alkoholii, nii tupla C:t (<-heheheehh, eli Cheryll ja Christell) hoiteli sen maistelun mun puolesta! :)

Paikan päällä (<-ei ihan vahingossa vaan ihan töissä hoitelemas musiikkia) niin olivat myös radiosta tutut aamupojat Anssi ja Renne, joilla näytti ainakin olevan enemmän kuin hauskaa... Säästä huolimatta! :P

Jepatijee! Laiva tööttäs jo menoansa, ja meidät jätettii kyydistä!!! :o No ei... Me siis jatkettiin matkaa tonne toisiin pippaloihin,,, vähän lämpösempään ja ihan maan pinnalla oleviin kekkereihin tällä kertaa! ->

<- Hei hei NRJ AT THE SEA! - Ja terveppä terve Helsinki 10! ;D

Aaahh, Helsinki 10:ssä on aina rento meno ja coolia porukkaa!

Ja upeita vaatteita tietty! Tietenkin mun Helsingissä lemppareimassa kaupassa on upeita kledjuja... Mulle kelpaa vain paras! Heheeh! Ei ny sentää... Kyllä mä osaan olla iha vaatimatonki... Ehkä???

Musiikki oli mahtavaa... Cheryll sano et se melkee purskahti itkuun, kun oli niin hyvää musiikkia! :DDD Hmmh... Outoa, vaiko vaan söpöä? Toi jälkimmäinen! :)

Kympissä on myös mahtava sisustus! Öööh.. Ehkä mun ei tarvi kehuu joka asiaa tuolta... Sanotaa vaa että kaikki on vaa täydellistä tuolla ja sillä selvä! Mulla menee jo itseeni hermot :DDD Eli ei kehumisia enään! Eli en voi näyttää enää mitä muuta hienoo tuol oli! Nohh,, onneks voin vielä sit laittaa pari yhteiskuvaa musta ja mun mussuista koska me ei oltu kauheen hienona... Tai mä en ollu... Jäi täl kertaa asukuvatki poies kun en ollu tyytyväinen! Oon liian yli vaativa... I KNOW!

Mut onneks nää tytöt oli piristämässä nii unohtu kaikki huolet ja murheet! Mun tupla C:t!

Mitä mä tekisinkään ilman teitä! :) Tai siis mun tupliksia... Noohh en mä ny ilman teitä lukijoitakaa mitää tekis! Ja te kasvatte koko ajan! Tai siis toi lukijamäärä... Keep up the good work!! Ainii mentii muute viellä tonne Bar Loop:piin... La Perse- tapahtumaan, jossa oli yhen Vesan synttärit, mutta jätin ton kameran narikkaan kun mua väsytti jo ihan sikana ja muutenkin kuvaamiset sai riittää siltä päivältä... Blöhh! Huomena sit parturiin mua jänskättää et millanen tukka mulle tulee! Pidän teidät toki ajantasalla sitten siitäkin... Tai siitäkin tulee sitte ihan oma postaus... Sitä odotellessa! Puss! -R


Dana Rayne - Overload (Buzz Junkies Remix)


14 comments:

Anonymous said...

MISSÄ MARIA?

Anonymous said...

ihania kuvia !=D Musta on just kiva nähä välillä ettet oo liian yli pukeutunu, tykkään sulla enemmän sellasista normi vaatteista -> farkut ja joku hieno paita siihen=) esim noissa pikku kuvissa vasemmalla, sulla on aivan älyttömän kivoja asuja siinä (3 & 10, hothothot:D), mut nyt sun tyyli on vähä muuttunu! ei kyllä huonommaks, mut sulla ei enää nää tollasii perus kuteita nii paljo:)
Mut anyway, pidä kivaa siellä Lontoossa !=)

DM said...

hei anteeks en tiiä kui herkästi suhtaudut tähä mut mitä sun äitis ajattelee tost sun tyylistäst? ootteko hyvis väleis sen kaa? IHAN HUIPPUBLOGI, en tajuu miten jollain kulkee ajatus täl taval! :D

Anonymous said...

Etkö oo enää sen sun Maria a.k.a transu-maria eli sun BFF 4 EVÖÖÖ kans enää ollenkaa? no en kyl toisaalt yhtään ihmettele..

Örkki said...

Hienoja kuvia. :)

Anonymous said...

No, voi hitsit sentään - kylläpä sattui ilma toksi NRJ-risteilyillaksi. Sunlines oli kyllä pikemminkin Rain and wind lines - welcome everybody and enjoy - this is Finland and the finnish summer...and HELLSINKI! :DDD Mutta sattuuhan noita koiranilmoja välillä esim. Tukholmaan ja Tallinnaankin.

Olette kyllä Cheryllin ja Christellin kanssa mainio kolmikko - näytät nimittäin ihan siltä, kun olisit esim. heidän veli tai serkku, miten voittekin olla noin samannäköisiä ja -oloisia ja yhtä nättejä & söpöjä kaikki kolme? :)

Mikäs ihme vika sun navy-tyylisessä asussa nyt oli? :D Kiva bleiseri, korut, reppu ja tukkakin hyvin, Mr. Perfect!

Matkakuumetta on itse kullakin. Sitä kun on näin kesäisin paljon liikenteessä. Mekin varasimme lennot ja hotellin netin kautta pari päivää sitten eli kesälomalla pääsee sitten aika kauas pois erääseen tosi kauniiseen miljoonakaupunkiin, jossa on kesäisin tosi lämmin. Tuskin maltan odottaa kesälomaa! :)))

And have a very nice trip to London! :) Mutta ihan yksinkö sä tonne Lontooseen menet, ei kai...täh, häh, what? :O

Anonymous said...

oot ihan daniel jacksonin näkönen :DDD
(http://lh3.ggpht.com/_fcdShkDLucw/Sx1sPRUMrAI/AAAAAAAAACM/JJxiRPiSjK0/s640/DJ.jpg)

Anonymous said...

whiiii, 9 päevää nii jätän tän karun suomen : ((

Anonymous said...

Näättekö Danan kaa siel Lontoossa Cathyn (Filippiinien bb:stä) tai näkeekö Dana hänet myöhemmin kesällä siel? Vähän tällästä huhua kuulin jostain. :)

Anonymous said...

Miksei Gläm Ämmä enää blogaa?

K said...

Oi kuinka ihanan rasvaisilta Christellin tukka näyttää juurikasvun kera. Natural blonde.

Anonymous said...

Hi why don't you attend to the Mr.Gay Finland competition? U know what? U could win!

nelly said...

Hhaha näytät oikeesti siltä ku oisit Cherylin ja Christelin veli tai jotain :-----D

Anonymous said...

Joku kommentoi sua tavallisen näköiseksi. Pakko kommentoida takaisin... :D :D Et todellakaan ole mikään perustavis ulkonäöltäsi. Esim. BB:ssä muut kilpailijat näyttivät ihan taviksilta sun rinnalla ja esim. ryhmäkuvissa sä veit koko huomion, koska olet niin valovoimainen. Sen sijaan kauniin Cheryllin ja Christellin kanssa poseeratessasi olet tasaveroinen heidän kanssaan, koska he ovat tavallista kauniimpia. Myös poikaystäväsi on niin komea, että olet hänen kanssaan yhtä komea. ;)