6/19/2010

PACKAGE FROM ASOS!


Aaahh! Paketti taivaasta saapui! Oon jo oottanut että pääsen hakemaan tän ihanan paketin... Eli tilasin tossa yli viikko sit Asos:ista paketin, jonne keräilin kaikenlaista pikkukivaa! ->

En tosiaan kauheena mitään ostellut... Kun mun piti olla ostolakossa :DDD Mut se nyt jäi jo aikoja sitten unholaan... Muutenki toi ei tunnu yhtää ostamiselta, kun vaa näppäilee kortin tiedot sinne ja ne tulee sit kotiin! On sellane olo et ne ois niinko melkee ilmasii, eli petollista! Yritin sit kuitenkin vähän karsia, nimittäin aluks mulle tuli 300 eurolla kamaa siihen mun "netti ostoskoriin", mutta sit ajattelin että EI EI EI! Nyt säästät Lontooseen kaiken mahdollisen ja ostat vain mitä oikeasti tarvitset! Nohhh sain karsittua sit ostokorini 100 euron tiimoille! Jeh! Oon ylpeä itsestäni... Tilasin sit tosiaan ihan vaan tälläistä TOSI TOSI tarpeellista sälää kesää varten! Hehehh! No kattellaas mitäs sieltä nettikaupasta lähtikään mukaan! ->

<- Oon jo pitkää kaivannu hienoja kultasia sormuksia! Eli noi oli eeerittäin MUST!

<- Sitten toki kesäksi, mitäs muutakaan kun uusia makeita aurinkolaseja! Nyt on noi pilotti lasit taas tosi HOT! Eli niitä muutamat... Toiset noista on toosi D&G kesämalliston henkiset! LUVVS! - Ja sit tollaset yhdet vähän erikoisemmat, jotka mun oli ihan vaan yksinkertaisesti pakko saada vaikka ois mikä, ne vaan kutsu mun nimee "Ragnar.., osta minut"! Pelottavaa! O__o

Lopuksi vielä mun ikuisesti lempparit gladiaattori- tyyliset sandaalit! Ne vaan jatkaa ja jatkaa suosionsa kasvamista joka kesä... Mut mulla on jo noita pidempi vartisia muutamat, niin nyt halusin vähän tollaset pelkistetymmät, mutta silti tyylikkäästi erikoiset, vähän lyhyemmät sandaalit! Ja kyllä, oon ihan rakastunu noihin molempiin! En malta odottaa että noi sateet loppuis, nii pääsisin jo käyttää noita!! Anyway! Nyt se on moro! Sillä alan nyt suljeskelee tuolta mun Fashion Outlet- sivulta noita huutoja... Nopeimmat ehtii vielä huutamaan itsellensä jonkun vaatteen! Huomena sitten lisäänkin jo uusia huutoja kyseiselle sivustolle! Pusss! -R


DJ Earworm - Like, OMG Baby (Summertime Mashup)


7 comments:

Anonymous said...

paljonko asoksella on toimitusmaksut?(:

Anonymous said...

wowwwwwww

Christie* said...

HEY your new sun glasses are amazing!! and shoes too! :))

K O R Y V A C U U M said...

STRIKING !
Great blog!!

xx

http://koryvacuum.blogspot.com/

Ragnar said...

Anonymous: Ne on muistaakseni jotain 8€ pintaan! ^^

Christie*: Thanks! Mii likey them aswell! :)

KORYVACUUM: XOXOXO! :P

Anonymous said...

Okeei! No oltiin nyt tilaamassa tuolta ja varmaan kaks tuntia mietittiin mitä otetaan.No sitten ku piti laittaa luottokortin tiedot nii äiti ei uskaltanukaan antaa niitä ku ei usko että se on luotettava firma... että se siitä sitten!

emmi said...

Kauan noil kesti? ku mä tilasin sielt joskus huhtikuus eikä ne oo vielkää tullu!