6/18/2010

NEW MODELLICIOUS HAIR!


Tsau! Tässä vähän jälkijunassa tää hiusten muodonmuutos- projekti! Ollu tosiaan paljon kiireitä nyt ennen tota ens viikon Lontoon matkaa... SO MUCH TO DO, SO LITTLE TIME! Kerron sitten kyllä tosta Lontoosta enemmän ens viikolla... Että mitä teen siellä ja missä asun ja miks ylipäätänsä oon menossa sinne?? Jooh, siirrytäänpäs nyt niihin hiuksiin! Elikkäs halusin tällä kertaa vähän luonollisemman värin kun mitä mulla nyt on ollu... No sanoin noin viimeksikin! - Mutta nyt tuli siis oikeesti luonollisempi väri! Tosi paljon lähellä mun omaa väriä, tai siis se mikä multa yleensä juurikasvuna paistaa tuolta blondin alta! Sitten toki myös toi mun karvapehko trimmattii poies! Anyway! Kattellaa nää vaiheet läpi... Ja lopussa sit mun aaaivan upouusi tucca! ^__^



<- Whaat?! Mistä näät lopputuloksen? Nohh... Meeppä tsekkaa mun uusimmat mallikuvat "POLAROID"- postauksen parista, jonka julkaisin vain hetkiä ennen tätä postausta, niin ovelasti, että se tuli tollain tähän heti alas! Eli scrollaappas alaspäin ⇩ ja näät samalla uudet mallikuvani sekä upouuden tukkani! GO DOWN TO SEE MY NEW HAIRCUT! ⇩ Jeah! Nyt tältä erää... Pusuja ja moi! -R


Bailey ft Jodie Connor - Higher State


4 comments:

Marte said...

HOT!

Örkki said...

Tosi sexyjä kuvia. Nam nam Ragnar Orav

Jenni said...

Noi sun uudet hiukset on kyllä paremmat :) luonnolisuus värissä on kiva!

Anonymous said...

missä käyt parturissa :)