7/15/2010

BACK IN FINLAND!


Moikka! Kuten jo nopeimmat ja sniikeimmät mun Twitteristä huomasivat... Niin olen siis nyt takaisin Suomessa! Jee jee... Eiku oikeesti! Iha mukavaa oli tulla tänne takas ku oli jo ikävä mun kavereita ja muutenkin oli pakko tulla hoitelemaan asioita tänne! Anyway! Ensimmäinen päivä Suomessa, ööää, oli aika perus Suomea! :D Eli kun tulin Suomeen aamupäivällä, nukuin vähän ja illemmalla mentiin uimaan järvelle! Rakastan uimista ja veteen hyppäämistä! Se on niin raitistavaa! Perus Suomea siis just siks, ku Suomi on vaa niin järvimaa!

Hehhee :D Kyl huomaa heti et ollaa Suomessa, kun on nii paljon luontoa jokapuolella! Vaikka kyseessä onkin pääkaupunkiseutua! Meinaan vaan että Lontoossa oli hyvä et näki yhden puun siellä sun täällä... Eikä siel Köpiksessäkään kauheena keskustan lähellä mitää luontoo ollu, mut enemmän kyl kun Lontoossa taas! Yks juttu mitä Suomessa rakastan, että tää ei oo niin täyteen ängetty paikka... On tilaa liikkua ja olla rauhassa! Jooh, jatketaanpas! Eli seurana järven äärellä olivat mun hyvät ystävät Saaga ja Kerttu (<-Kepa), jotka on ollu mun ystäviä jo, hmm, siitä asti ku olin 14v!

Omg, jäätävä kuva! :DDD En löytäny parempaa, sorge murut!

Käytii ekaks kokeillee Kepan kanssa vähän vettä, että oliko kylmää! En oo nimittäi tänä vuon viel kertaakaa uinu järvessä tai meressäkään... Nyt viimeks kävin uimas just tuol Köpikses yhdes uima-altaassa! Mutta nyt mä heitinki sit virallisesti mun "talviturkin" menee! ;D

Saaga vähä innostu kuvailee muutakin kun mun naamaa... Ehhh... ;D

Sit eiku valmistautuu itse pulahtamiseen... Mutta pienet poseilut ensin oli paikallaa ->

<- Aaaahh! Luonnon nautinto-orgasmi! Ja seuraavaksi sitten BADAMM!!!

SPLASHH! Tässä myös videomateriaalia mun hyppäämisestä... LOL! ->



Lämmin lämmin leipä... Nyt mennään! :DDD ???

<- Awwww, ne on niin söpöi pikkusii :) LOVE THEM!

Lopuksi vielä eeerittäin tyytyväinen ilme! Kyllä teki hyvää uida! Käytiinki sit seuraavanakin päiväna tuolla taas uimassa, ja uskon että tullaan käymään vielä monen monta kertaa! Oli niin hauskaa! Joskus voi iloita pienistäkin asioista! Onneksi luonto on meille ilmainen, eikä siitä tarvitse maksaa, kuten useimmista asioista elämässä... Jepa! Hei niin piti puhuu eräästä asiasta vielä! Niin tuota tiedän että en ole kauheena vastaillut teidän kysymyksiinne nyt ollenkaan ton mun matkan aikana. Syynä siihen on että kun mulla oli niin paljon tekemistä ja mulla oli tosi harvoin netti käytettävissä, niin hyvä että ehdin tekemään edes postauksia! Mutta pahoittelen että en ole kerennyt vastailemaan... Ja jos jokin asia tai aihe on jäänyt kaivertamaan, ja haluat vastauksen kysymykseesi, niin nyt voit laittaa taas niitä tulemaan niin lupaan vastailla mahdollisimman pian! Nyt mulla on siis taas AIKAA! Pusuja! -R


Jus Jack Feat. Matina Parisi - You Know (Falling)


28 comments:

Anonymous said...

Missä te ootte uimassa tässä? :))

Anonymous said...

oii oot ihanin :)

Anonymous said...

missä tuo järvipaikka on? nätiltä näyttää! :)

Alexander said...

It would be wonderful if you started writing on english! Really wants to understand! Hugs

Anonymous said...

you're cute! and finland seems beautiful and peacefull country! i've heard, that there are much mountains in north and muchmuch forests right next to beautiful cities. sounds like some wonderland :D you are so lucky to live in finland and i envy you :(

greetigns from españa!

Ragnar said...

Anonymous: Toi järvi on tuol Jollaksessa, missä noi mun kaverit asuu ja myös esim. Tuksu :DDD... Eli Helsingin Herttoniemen lähellä :P

Alexander: Sorry, this takes allready alot of time, and i don't get a good pay out of this... :/ But I have a "google translator" on the left sidebar, try to use it! At least it translates a bit of the text :P

Anonymous: Yeah it's nice that we have a great nature scene here! ;P But anyway i'd want to live somewhere else! Like... U.S.A or Australia or London or Copenhagen or Sweden! ^^

Anonymous said...

ööö ei jollaksessa oo järveä? mutta merta sieltä kyllä löytyy jokapuolelta.. ootko varma et olitte jollaksessa?:D

Anonymous said...

aaaahh noi sun silmät on jotain niin rakkautta!!!!:D

Anonymous said...

sulla on todella kaunis hymy ja oot aina hullun pirteä kuvissa!

KONSHONCHLOE said...

coool boy!! i love ur style friend!!

Elviira said...

Heii raxu! Voitko ottaa kuvii sun vaate huoneesta! Ku oot joskus sanonu et sulla tulee postaus ku oot rekit saanu kasattuu! :)

Anonymous said...

mä oon jääny miettimään sitä, että etkö halua paljastaa jos pääset mallitoimiston listoille jotta kukaan älypää ei menisi lähettelemään sinne linkkejä sun aikuisviihdekuviin? :(

Anonymous said...

kauheet tiukat uikkarit, miks et voi pitää sellasia ihania uimasortseja??

Anonymous said...

Ihanan syvällisiä mietteitä sulla :D

Anonymous said...

Toi viimenen kuva on tosi hyvä! Nätisti korostuu silmät ja hymy :)

Anonymous said...

Ragnarin hymy on kyllä erittäin hurmaava. :) Suomi on todellakin järvimaa ja meilläkin pari järveä ihan vieressä, vaikka asummekin Suomen 3. suurimmassa kaupungissa. Ainakin mä meren läheisyyteen tottunut stadissa syntynyt ex-espoolainen haluan (lue: vaadin), että vettä pitää olla tooosi lähellä kotia = uimapaikka pitää olla lähellä. :DDD Vieläku tänne saisi Ruotsin laivat ikkunasta katsottavaksi (Espoossa asuessa ne näky aina kodin ikkunoista), mutta nyt ihaillaan laivojen sijaan lentokoneita, jotka lentää ihan tosta parvekkeen ohi. Innokkaalla matkustajalle pitää olla laivat tai sitten lentokoneet lähellä kotia - mieluiten kummatki. :D

Nyt kun oot tänä vuonna viettänyt aikaa sekä Stokiksessa että Köpiksessä niin tässä sulle KYSYMYS:
kummasta kaupungista, Kööpenhaminasta vai Tukholmasta pidät enemmän ja miksi??

Musta sekä Stokis että Köpis ovat kummatkin tosi kauniita kaupunkeja, mutta ehkäpä Köpiksestä pidän vielä vähän enemmän kuin Stokiksesta, koska Köpis on jotenki eurooppalaisempi ja Tanskasta pääsee niin helposti suuntaamaan vaikkapa Keski-Eurooppaan. Ja sit Köpiksessä on ehkäpä vielä kauniimpia rakennuksia kuin Stokiksessa ja sit se rento ilmapiiri. Tosin ruotsin kieli on jätisti helpompaa kuin tanskan kieli! :D
-SMA-
PS. Kiva huomata, että sulla on lukijoita ympäri maailmaa!

Anonymous said...

MÄ NÄIN SUT TÄNÄÄÄÄÄÄÄÄÄNNNN!! näiksä mut?

Ragnar said...

Anonymous: Hahhaha :D Oli se Jollaksessa... Ehkä se ei sit ollukkaa järvi!! :DDD LOL!

konshonchloe: Thanks! I appreciate it! :)))

Elviira: Ehhhh :D Joo yritän saada aikaseks! :D Sain jo rekit kasattuu... Mut huone on silti sotkune... Pitäis tehä aikaa sen siivouksee! :P

Anonymous: Joo no se on yks monista syistä! ;)

Anonymous: Jos mä saisin valita, uisin alasti! Mut tää meidän yhteiskunta on sen verran ujompaa sorttia... Et en viitti niin paljo hämmennystä aiheuttaa ny kuiteskaa! ;DDD

Anonymous: Ja tää blogi onki ainoo paikka, missä mun kaikki ajatukset ja mietteet laitan esille??? En vaan kaikille sitä mun syvällistä puolta näytä! Vain mun läheisille! ^^

Anonymous: Kyl se Köpis on parempi! Stokikses kaikki on tosi massaa verrattuna Köpiksee! Siis tyylin puolesta... Plus Köpis on kauniimpi kaupunki! Muuten ne on aika samanlaisia mun silmään! Mutta just että Köpikses ihmisil on erikoisempi tyyli, ja se on muutenki nätimpi kaupunki... Ja siitä pääsee Malmöön helposti ja muihin noihi mitä siin lähel on, niin noi tekee siitä pikkuruisen paremman kun Stokis! ;P

Anonymous: Ööö... No vaikee sanoo ku en tiedä kuka olet :DDD Hehhh....

Anonymous said...

no mut jos mä oisin sä ni kyl mäki olisin munkaa!!!!

Unknown said...

veeeery cool i must say, i have a friend who has family in finland, they love it :D

Anonymous said...

tee postaus siitä ketkä on sun mielestä top-5 komeimmat julkkismiehet :D <3

Anonymous said...

Asutko vieläkin opiskelija-asunnossa?

maan matonen said...

GO RAXU WE LOVE YOU!!!! <3<3 (not sarcasm)

Anonymous said...

lämmin lämmin leipä, hihi, tuo oli niin hyvä ^^

Anonymous said...

Parempi napakat uimahousut kuin löysät uimashortsit. Yksi päivä tuolla keskustassa yksi kundi päätti hypätä veteen ja kas kummaa, kun oli sitten aika nousta pois vedestä olivat löysät uimashortsit tippuneet veteen ja hukkuneet sinne. :D Oli varmaan kiva nousta vedestä alasti ihmisten töllöttäessä torilla vieressä. Mitä tästä opimme? Parempi imu päällä uimahousuissa kuin puhallus... :DD
PS. Valkoiset uimahousut näyttävät tosi hyviltä upeasti ruskettunutta ihoa vasten. =))

Anonymous said...

Onks sulla jääny kasvoista itseruskettavat pois vai miks olet noin kalpeanaamainen?

Ragnar said...

Anonymous: Mä oon viimeks käyttäny itseruskettavaa kun mä olin 17v! Oon iha naturelli-kanttarelli :))) En vaa kauheena ota kasvoihin aurinkoo, koska se vanhentaa sikan! :P

Anonymous said...

Aussiebumin uikkarit? Hyvältä näyttää. Eiks noiden pitäis kastuessaan muuttua läpikuultaviks, miks siitä ei oo kuvaa! ;D