7/02/2010

CHILLOUT LONDON DAY!


Heejj! Kuten ylhäältä tosta liikkuvasta kuvasta huomaatte, niin eilen liikuin Lontoon keskustassa useamman ostoskassin kera! Jeh! Tuli siis shopattua... Vähä enemmä kun oisin saanu! Mut no, sellaista se on! Anyway! Oli ihan superkiva päivä mun kahden uuden kaverin kanssa!

<- MY NEW FRIENDS FROM LONDON! :) Eli vasemmalla tyttö nimeltä My (<-se lausutaa niinko Muumeista se Pikku-Myy). Hän on kotoisin siis Ruotsista ja on asunut tuolla Lontoossa 5kk! Sitte oikealla mun toinen uus kaveri nimeltä Will, joka on ihan syntyny Lontoossa ja asunu siellä koko elämänsä! Tutustuin noihi molempiin tuolla baarissa mistä kerroinkin tossa yhdessä postauksessa... Ja tänää tapasin molemmat ensimmäistä kertaa,.. selvänä! :DDD Nooh, kun oli kaks uutta kaverii, jotka ties Lontoosta vähä enemmä kun mä! - Niin tietenki pyysin niitä viemää mua kaikkialle! :P

No pääasiassa käytiin noita vaatekauppoja lävitse! Ihan noita perus hyviä!

Ostoksia kerty hetkessä jo muutama pussillinen! ;D Aion sit esitellä kaikki mun ostokset tän koko reissun lopussa, kelailin että niin ois helpointa ja järkevintä!

Käytiin kaikissa iiihanissa kaupoissa vielä noiden lisäksiki mitä kuvasin... Diesel, Vivenne Westwood, Abercrombie & Fitch, All Saints ja kaikkii muitaki mahdollisia mitä tuli vastaan!

Hehheh :) Will joutuki jo sit jonkun ajan kuluttua menee muille teille! Joten jäätiin Myyn kanssa iha kaksistaan... Oltiin nälkäsiä tosta kaikesta kaupoissa ravaamisesta, nii päätettii pitää tauko ja mentii ostaa ruokakauppaa vähä evästä ja läksittii syömää ne tonne Hyde Parkkiin! Tosin sinne puolelle mis on vaa tollasta ruohokenttää, kun ei jaksettu kävellä sinne paremmalle hienommalle puolelle mis on kaikkii hienoi puita, kun nälkä oli vaan jo niin kova!! :/

Oli ihanaa vaa välillä vähä rentoutuu ja makoilla eikä ajatella mitää sen kummempaa!

Kuten huomaatte, mä vaihoinki mun uudet housut jalkaan! Kun jos katoitte tuolta alempaa, tota vanhempaa asupostausta, siinä näette että mulla oli ensin tollaset shortsit! Ihan tuol kaikkien edes sitte pidin sellase pienen strippaustuokion... Ja laitoin tollasen makeen farkkuhaalarin päälle! Mul ei oo koskaa ollu tollast enne, nii mun oli pakko saada! Mun mielestä toi on sellane tosi ajaton, että se ei nyt ehkä iha nyt oo kaikista eniten trendikkäin, mut toi aina tulee takas ja menee... Haluun vaa et mul on kaikkee mahollist vaatetta ainaki yks kappale!

Mmmmh! Meidän herkut! Molemmat otti mehua ja sit mä söin kanaa ja hedelmiä ja Myy söi tollasen patongin ja jotai mikä se olikaa... Joku hummus tai tollane???

Awww! My lovely girl! Little Myy! Uskon että jos joskus muuttaisin Lontoosee meistä tulis tosi hyvät ystävykset! Tullaan niin hyvin toimeen ja meillä heti klikkas! Jeah! ^^




AND NO! I DON'T ACTUALLY SMOKE! Hehhe! Ajattelin vaan vähä kohauttaa teitä... Huomasitteko ees mitää outoo ku katoitte noita fotoi? Ei mulle jotenki vaa sovi tupakka! Enkä kyl ikin polttaiskaa... Mut on se iha cool jotenki tollai rekvisiittana.. Siit tulee sellane pahisfiilis! Jeh! Nyt mä meen vetäsee päikkärit, kun oon nii väsyny en tiedä mistä... Tarviin energiaa tänästä iltaa varten! Koska mennää mun uuden ystäväni Myyn kanssa ulos vähän pitämään hauskaa! I'M LOVING IT! BADAPPAPPAPAA! XOXO! -R


The Underdog Project - Summer Jam (Dance Movement Edit)


11 comments:

Roman Dennis said...

i your stil in the uk you sould totally get on a train and come up to sheffield and let the north show you a good time lol

oh and im loving the dungarees

Roman @ http://fashinwhatsnext.blogspot.com

Ronja said...

sul on aina niin ihanat ja tyylikkäät hiukset !! kivat Lontoon kuvat :)

hittekatt said...

hitto, sulla tuntuu olevan siellä ihan tajuttoman hauskaa! kiva että on kivaa, mut tässähän tulee ihan kateelliseksi :D kun en ikinä oo päässyt lontooseen. toivottavasti loputkin sun reissusta sujuu yhtä hyvin kuin on tähän asti sujunut! :)

nelly said...

Vähäks söpö toi Will :-----D Ja toi Myykin tosi nätti ja tykkään tosta viimesestä kuvasta

Anonymous said...

Ragnar, tyylisi ja elämänasenteesi on ihana!:) rakastan blogiasi!
xoxo, Anna

Anonymous said...

AAAww. Pakko kertoa että oon alkanu ihan fanittaa sua :D Niin hurmaava persoona! Voin niin kuvitella sut esim noille kaduille asustelemaan. Onnea tulevaisuudensuunnitelmille! t.elli

Anonymous said...

Toi Will on ihan helvetin kuuma. NAM!

Anonymous said...

Rajota hei oikeesti tota huutomerkkien käyttöä. :(

Anonymous said...

huomaa kyl käden asennosta ettet ole tupakoitsija :D jäykkää on..

Anonymous said...

Hi !!! Good job!
Wuzzap?

Anonymous said...

Thank you!!! You often have interesting posts! They put me in good spirits )