7/23/2010

MOVIE WITH MY DEAR MOM!


Tsauu! Mun rakkaan äidin kanssa oltiin siis liikkeessä! Äiti pyysi mua elokuviin!

Mun mielestä mun äiti on tosi nuorekas! Mulla on aina ollu enemmä sellane olo, et mun äiti ois mun sisko enemmänki! :DDD Tai onhan se toisaalta nuorikin, sillain äidiksi 39v on aika nuori?? Se synnytti mut kai joskus kun se oli joku 18 tai 19 vuotias? Hmm...

Mietittiin pitkään et mitä leffaa mennään katsoon! Äiti ois halunu nähdä sen uuden Knight And Day- elokuvan, mutta mä olin jo nähny sen tai kattonu sen tuolta netistä, kun en jaksanu venaa sillon et millon se tulee Suomeen elokuviin! Ja se oli muuten ihan sairaan hyvä leffa! No olin nähny Twilightinki, mitä äiti ois seuraavaks taas halunu... No sit mentiin katsomaan loppujen lopuks toi Predators :DDD LOL! Tai se oli viel ainoo mikä kelpas äidille... Mut mä olin eeerittäin suurilla ennakkoluuloilla tota elokuvaa vastaan... Nohh, katotaanpas mitä tää vanha elokuva konkari tykkäsi! ->

Se oli ihan hyvä! Tai siis tuhat kertaa parempi mitä odotin! Kelasin et toi ois joku perus scifi-äläpälä-söyhötys... Mutta siinä oli oikeesti aika jännittävä ja miten sanoisin.., aivoja stimuloiva juoni??? :DDD Tai siis et siin joutu miettii useesti et mitä ja missä, mut kuitenkaa ei ollu liian vaikeeta, et ne jutut silti aina hoksas ne mitä piti vähä miettiikki! Mut suosittelen kyllä kaikille, jotka haluu mennä leffaan, ja on jo nähny Twilightin ja Knight And Dayn, koska ne on kyl toosi hyviä, et käykää noi kaks ainaki kattoo ekaks!

Nooh, mentii sitten viel äidin kans juttelee vähän niitä näitä ja herkuttelee tonne Strindbergiin! Sehä meinattii vasta poistaa tai lopettaa, mut sit ihmiset alko valittelee, niin se pidettiin! ^^

Ja mun perus, herkullinen mango-appelsiini smoothie kädessä!

Mun mamma osti sit leivän, jonku kahvi jutskan ja kakkua!

Mmmmh! Delicious! Munkin oli iha pakko saada tota kakkua! Tosi harvoin syön mitää tommosii... Mut äiti muutenki tarjos, niin miks ei?? :DDD

*SLURPS* Oli kyllä hyvää! Ja oli myös tosi hyvä päivä! Kokonaisuudessaan! Kävin myös tuona kyseisenä päivänä aamulla rannalla ja paloin iihan pikkusen :DD Jotkut sitä valitteli jo, että käytä aurinko rasvaa :DDD Mutta enpäs käytäkkään, lälläslää ;DDD Käytän yleensä baby oilia, et aurinko ottais viel paremmi! Jepa! Mutta nyt, se on moro! -R


Enrique Iglesias Ft. Pitbull - I Like It (Cahill Remix)


18 comments:

Anonymous said...

Moi Ragnar,
tänää ekaa kertaa eksyin sun blogiin ja ihan pakko sanoa että tosi positiivisesti yllätyin. Sul on kiva tapa kirjottaa, tosi positiivinen ja sun kuvat on tosi ihania, sul on ihanan erinlainen tapa pukeutua ja sul on oikeesti _tosi_ kauniit kasvon piirteet.
Jatka kirjottamist ni tuun viel useimminki tänne ^^

Ragnar said...

Anonymous: Mukava kuulla että tykkäät ja tervetuloa tänne "mun maailmaan" :DDD Pus!

Anonymous said...

Aurinkoöljy on paljon parempaa kuin baby oil.

emmie said...

apuaaa sun äiti on nii kaunis, luulin eka et se on joku sun kaveris haha :D

Anonymous said...

sun äiti on HOT! tosi kaunis! :)

Anonymous said...

Äitis on tosi kaunis! Mutta oikeesti, haluatko tosiaan sen ihosyövän? Tiiätkö oikeesti miten aurinko tuhoaa ihoa? :D Ei ne aurinkorasvat nyt niin kamala juttu ole ;)

Anonymous said...

Sun äiti näyttäää ihan Kätlinilta!!! Niissä on tosi paljon samaa näköö. Nättejä molemmat :) Mun äiti on 42 ja ite oon 20 vuotias, ei ikinä kukaa usko et se on mun äiti... :D

Anonymous said...

Sun äiti on 39 ! on kyllä todella nuorekas ja minusta on ihanaa että joku sen ikäinen uskaltaa olla noin nuorekas! :) Ja olet kyllä samannäköinen ku sun äitis!

Anonymous said...

Katoin eka nopee et sun äitis on kätlin :D Ootteko molemmat kyllä tosi kauniita!

Anonymous said...

Ei se nuorekkuus kovin kauaa säily jos polttaa itseään eikä käytä aurinkovoiteita. Aurinko on ihoa eniten vanhentava tekijä elämäntavat tulee vasta sen jälkeen, mutta onhan se kiva jos aurinko tarttuu ja saa pari vuotta nauttia rypyttömästä rusketuksesta. Sitten vanhempana saa olla valkea kuin lakana syöpähoidoissa kärvistelevä kurttuinen luumu.

Anonymous said...

Jeepp samaa mieltä, kun edellinen eli suosittelisin lämpimästi sulle aurinkovoiteen käyttöö.. Aurinko vanhentaa ihoo ihan sairaasti ja ei pahalla mut sun iho (ainakin kasvojen) näyttää jo nyt vanhemmalta, kun sun ikäsil yleensä... Mutta oma valinta tietty miten sitä ihoos kärvennät. Ja ei kannata vetää hernettä nenään, 'cause this is just in my opinion..

Anonymous said...

Äitis näyttää aivan Kätliniltä ! (=

Anonymous said...

Äitisi näyttää musta ihan Kätlinin isosiskolta. Harvalla on noin nuori äiti, joten äitisi on vähän kuin isosiskosi.
Elokuvavalinta naurattaa pikkasen - ei ehkä ole ihan sun tyylinen elokuva - toi leffajuliste näyttää melkoisen pelottavalta ja synkältä... :D Vai onko niin, että Ragnar pitää juuri jännäreistä ja kauhuleffoista, kenties scifistäkin???
Me katottiin just Wallander leffasarjan Vakooja ja se oli aika jännä ja tosi realistinen ja yllätys, yllätys... toi leffa oli ruotsalainen (tykkään ruotsalaisten tekemistä jännäreistä, ja myös tanskalaisten).
Jep, äläkä ota liikaa aurinkoo, ettet kurtistu ja rypisty ennen aikojasi ja haluat kai näyttää hyvältä vanhempanakin. :) Suojele välillä kauniita kasvojasi auringolta!
PS. Ja mitä ihmettä, Ragnar herkuttelee kuvassa kakkupalalla... :D, kuinkas nyt noin pääsi käymään - minne raejuusto- ja kanaevääsi unohtuivat? No, se on ihan oikein, joskus pitää herkutella ja kunnolla!!! :)
-SMA-

Juliannah Suzanne said...

your mom's gorgeous!

Anna said...

oot niin söpö tossa vikassa kuvassa etten kestä!!!! <3

Anonymous said...

Oijoi, eipäs tarvitse enää ihmetellä, et mistä noin komeita poikia tulee. No superkauniista äideistä tietysti! Äitis on upea nainen.

Bom said...

Voi kun sulla on upean näköinen äiti! :)

Anonymous said...

joo no siinähän saat ihosyövän ja kuolet. suosittelen hei oikeesti aurinkorasvaa! niinku aikasemmatkin on sanonu, että etkai halua rupsahtaa jo kolmekymppisenä?