1/31/2010

100€ FOR H&M!

Yippiee! Luulen että olen ollut kiltti poika koska sain NRJ:ltä 100€ lahjakortin H&M:ään! Mukava piristys viimeiseen päivään suomessa ennen thaimaan matkaa - CUZ WE ALL KNOW THAT I LOVE TO SHOP MORE THAN ANYTHING! ^^



<-- JUST LIKE GIVING CANDY TO A CHILD :P
---
Mitäköhän toi vaatekasa sisälsikään?? Noh melkee jokainen kledju oli sitä 30€ pintaa et siinä täytty se satanen tehokkaasti ja varmasti, mutta nyt tsekkailaan mitä sieltä siis lähtikään mukaan...



<-- Elikkäs noi mä sit päädyin ostamaan, tollanen denim kauluspaita ja sit toi erikoinen hihaton jonka voi laittaa sit myös johonki erikoisempaan tapahtumaan...Sekä vielä tollaset haaremihousut joihin mä aina sorrun ja mulla alkaa olee noita jo aika useampi kappale! - ehkä mä en enää hanki niitä lisää..EHKÄ! :D Mmm ja sit viellä noista kolmesta jäi siitä satasesta vähän vaille niin sinne sekaan heitin nopsaa tollasen nahkahatun ja muutaman korun -->

Tuossa sit vielä lopputilitys ostoksista ja tarkemmat hinnat jos jotain kiinnostaa -->

JA NYT ON KAUHEA KIIRE PAKKAAMAAN! LENTO LÄHTEE KLO 20 AIKAAN JA EN OO VIELÄ PAKANNU OLLENKAAN! MITÄKÖHÄN TÄSTÄKIN TULEE -__-
GOTTA RUN! C YA! XOXOXO



Cosmic Gate feat. Emma Hewitt - Not Enough Time

9 comments:

Anonymous said...

oikein aurinkoista thaimaan matkaa sulle ragnar! :) <3 have fun

Anonymous said...

hyvää matkaa ! (;

merc said...

Kiva juttu! vähän oon kateellinen, löytäisin niin paljon kaikkea h&m:ltä, tyhmäää :-( mut ihana toi farkkuapaita, oon ajatellu et ostaisin tommosen vaikka miestenpuolelta ku naistenpuolella näyttää aika köyhältä ):

Miska said...

hei ihanat noi housut, onko ne naisten vai miesten puolelta ?

Em said...

hieno toi nahkahattu, vähän vaihtelua verrattuna niihin perus herrainhattuihin joita niin monella nykyään näkee.:)

Anonymous said...

Aikamoista kulutusjuhlaa... Pitääks kaikki tuhlata aina heti? Entäs ekologiset arvot?

Anonymous said...

Mm..hippaasen tykkään noista sun hiuksista. Komeesti laitat aina :)<3

Anonymous said...

Oikein ihanaa ja rentouttavaa matkaa teille! Nauttikaa! Pysy erossa netistä :)

Anonymous said...

heippa raksu tyyyyyyy <3
t. nino